L

lördag 22 juni 2013

Gårdagen i Bilder

..får det bli, för de talar liksom för sig själv och skiljer sig nog inte särskilt mycket från andras midsommabilder heller. Härligt var att vi kunde sitta ute i solen och att vi slapp regnet även på kvällen. Märkligt var att jag för första gången jag kan minnas, inte vann något på Chokela´hjulet. Men det var väl inte så farligt egentligen, bara väldigt konstigt... Eftersom ingen av mina gäster vet att jag bloggar, är de inte heller med på bilderna,...


 Väldigt traditionellt alltså. En annan fin tradition är att jag och Sommarfamiljen äter rester tillsammans midsommardagen, då vi inte kan fira tillsammans. Så nu ska jag bara plocka lite sallad, rädisor och tömma kylen på resterna och gå in till dem. Mkt Bra! Förresten var jag på tur med E på dagen igår, både frivilligt och ofrivilligt, men det visar jag i morgon.. Go´Kväll!

8 kommentarer:

  1. Å vad mysigt!! Precis så ska ju midsommar vara :-) Här var det vanlig jobbdag och det spöregnade på kvällen, men midsommar blev det ändå. Det är väl sillen och färskpotatisen som gör det :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det var toppen och det är absolut sillen och pärorna som gör det ;)! Klem

      Radera
  2. Härliga Bilder som vanligt! Va härligt du verkar ha haft det!
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Är vädret så bra, krävs det ju inte så mycket, en fin kväll var det, Klemar

      Radera
  3. Underbara bilder...jag vet inte vilken jag ska välja som favorit för de är så många. :)
    Så himla fint och hoppas du hade det precis så underbart som det ser ut.
    Massa kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, ja det var en bra kväll på alla sätt, förutom att jag inte vann på chokelá hjulet.. Klem

      Radera
  4. Ser alldeles underbart ut! Men för sjutton, jag höll ju tummarna jättehårt för att du skulle vinna på hjulet. Jag förstår ingenting, måsta varit fel på hjulet....
    Hoppas att du fick njuta chokela i allafall:)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fattar ingenting jag heller!! Det var säkert riggat på något vis. och någon chokelá blev det inte, därför gjorde jag chokelábollar idag ;) Klem

      Radera