L

onsdag 25 september 2013

Godkänt substitut & Återfall

En suddig gårdagens p g a inget ljus. Tunn gammal goding i ull som jag står ut med. Mkt Bra!


Efter jobb igår, kände jag för att göra något innan jag åkte hem och med E- Center och Panduros Outlet inom relatvit gångavstånd, styrde jag så stegen dit. Först E- center och jisses vilken lösgodishylla de har fått upp. Tror inte jag sett en liknande i en vanlig affär.


Sen trodde jag väl knappt mina ögon, när jag såg detta!!! Nästan som Smash ju!!! Som Tigern hade med till mig på sommarfesten. (och du bjöd inte dina gäster på en enda, såå dåligt!!) Jag lovar att jag bara precis hann betala innan jag smakade dem och hur var de då? Ja, de är klart godkända som substitut, men tyvärr inte lika goda som Smash. Det är nog saltet jag saknar, och själva toppen. Varför har de gjott dem som små kluttar listället för att använda de riktiga strutarna.?

Nu var de ju inte på något sätt illasmakande, så jag kommer att köpa dem igen. Absolut, det är bara det att de inte är Smash!


Ja, sen gick jag en bit till och nådde Panduro. Där återfallet var ett faktum. Ett helt gäng med nya fina tejper. Jag som trodde att jag liksom kommit ifrån det där lite...Men det var också allt jag shopsade. De verkar röja och rodda om, så nästa vecka är det nog fullt med roligheter där igen. som det brukar vara...


Ikväll är det värsta Derbyt i Allsvenskan och jag fulstreamar givetvis matchen, därför säger jag nu Go´Kväll

5 kommentarer:

  1. Vilken lycka att du hittat nästan samma som Smash. Ha en mysig kväll med matchen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ah...tejp. :-) Världsordningen är återställd. Ha så mysigt med matchen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Menar du att du handlade tejp;) Och jäklar vilken lösgodishylla! Livsfarligt! Kram

    SvaraRadera
  4. Men oj, ser ju riktigt lovande ut som Smash-substitut! Måste testa :-) Och tjep - klart du skulle ha ett par rullar till ;-) Måste visst en sväng till Panduro också...

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Yes, tejpinköp, då kanske man snart kan se fram emot pysselalster ;-) ser fram emot det. Bara 3 månader kvar till jul ju. Köpte och åt mina första pepparkakor idag, mums! F ö tänkte jag på dig när jag på radion hörde om derbyt, har annars ingen som helst relation till MFF.

    Kram
    Marlene

    SvaraRadera