L

torsdag 26 september 2013

Mkt Bra!!!

Alltså. Igår va`…. Först reklamerade jag, utan någon större förväntan av ersättning, min dunjacka jag köpte förra året, då den inte går att tvätta utan att dunet klumpar ihop sig. Men jag fick pengarna tillbaka eller välja nya varor. Jag kombinerade ihop det och resultatet blev att de första julklapparna inhandlades.. Mkt Bra! Tråkigt är att det var en helt perfekt, varm och bra jacka, om man nu bortser från den lilla detaljen att en vit jacka måste kunna tvättas ordentligt…

Sen var det ju den där matchen. Jag vet inte varför jag blir så oerhört glad, men jag skrek rätt ut och det är väl kanske tur att alla grannar flyttat hem nu. Tror det lät så att jag t o m skrämde bort eventuella inbrottstjuvar/ vandaler också. De ”excellenta” bilderna nedan är fräckt snodda från Internettet.


Så fast det väl inte skulle bli någon mer himmamatch på plats, har vi nu tänkt om och kommer äntra Swedbank Stadion ännu en gång. Förhoppingsvis för att fira lika hårt som vi gjorde 2010.

  
Idag hade vi möte på jobb och jag blev av med en av mina mest besvärliga kunder, I kväll har jag fått spagetti och köttfärssås hos Ma och Pa och på TV´n saknar jag Broadchurch, men kollar ”Hela Sverige bakar” och bevakar samtidigt IFK Göteborgsmatchen på sportradion. Ja och så packar jag vidare. Go´Kväll

2 kommentarer:

  1. Stort Grattis till MFF och att du blivit av med dom där kunderna! Nästan så att vi borde fira ju!
    Otroligt bra att du fick reklamerat jackan, ibland ska man ha tur:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Finns ingen händelse som är för liten för att fira och detta var ju ganska stort alltihop! ;) Klem

    SvaraRadera