L

onsdag 9 oktober 2013

Backman & Ny vinterjacka

Om man bara ska läsa ett inlägg på Fredrik Backmans blogg, ska man läsa det som heter "En annan grej" och publicerades i Måndags.

I alla fall.

Jag reklamerade ju min gamla vinterjacka, eftersom den inte gick att tvätta och jag sörjde den djupt, eftersom den var så otroligt varm och skön.

Så jag kollade, bevakade några på Tradera, men ingen jag sett kändes riktigt 100 förrän jag precis innan vi lämnade Mobilia när det var invigning och jag snubblade över denna. Inte så sportig utan jag känner mig "klädd" i den. Bra färg också.

Pics by Lingon

Det är ett svenskt märke, Elvine och tydligen är den uppbyggd i flera lager. Jag älskar den, särskilt att huvan går att ta av på ett snyggt sätt, samt fodret med Ugglor och de dolda muddarna i ärmen. Nu hoppas jag bara att den håller vad den lovar och håller mig varm i vinter. Dagen dessa bilderna togs, var den i alla fall i varmaste laget och jag hoppas ju att det dröjer innan jag behöver använda den dagligen. Go´Kväll

4 kommentarer:

  1. Snygga bilder och jackan ser riktigt skön och fin ut. Jag tycker om skärningen på den.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Yum, den är jättefin. Tittade på den på stan idag.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Snygg jacka, urläckert foder! Och skönt när det går ner över rumpan! Kram

    SvaraRadera
  4. Ursnygg ju! Gillar dina poser:)
    Kramar

    SvaraRadera