L

måndag 28 oktober 2013

Snabbsummering p g a SM- GULD!!

Den stora utrensningen pågår fortfarande, men närmar sig slutet. (jag är så oerhört förvånad över denna frenesi, men givetvis mycket nöjd!) Det är därför jag varit lite osynlig både här och i kommentarsfälten.
4 kassar med skivor befinner sig nu i källaren, 4 delar bokhylla har flyttats runt överallt utom i kök och badrum för att delvis även den till slut hamna i källaren. (det är tur du har 2 förråd)
Alla band, papper, tejper, snören och övrigt pysselmaterial är också sorterat i lådor. Mkt Bra!

Det är bra det att jag kommit så långt, för om allt fungerar som det ska, blir det stora förändringar i dubbel bemärkelse i Buren i morgon och jag är otroligt spänd på resultatet.
Så sammanfattningen av helgen får tills vidare se ut enligt nedan, så kommer det mer utförliga inlägg och bilder framöver.


Annars har vi besök av ”Simone” idag. Helt galet,  men det hindrade inte 4200 (!) himmelsblå supportrar att åka till Borås och det hindrade heller inte själva laget (fast det är ju domaren som bestämde att matchen skulle spelas) att göra sitt allra bästa för att säkra guldet redan ikväll. Så i detta nu sitter jag och är så glad att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av mig....


Det lär bli ett rejält firande på söndag i alla fall, den saken är klar. Sista matchen på himmaplan och guldet är redan bärgat. Mkt Bra!

8 kommentarer:

  1. Grattis till guldet!

    Ser också fram emot fler rapporter, särskilt kanske Simones härjningar (?).
    /Marlene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack. Simone drabbade inte mig så värst, men jag har fortfarande inte kollat läget i Paradiset, Klem

      Radera
  2. Givetvis tänkte jag på dig när jag förstod att Malmö vunnit. Kul för dig! :) Mer entusiastisk än så blir jag inte tyvärr. :p Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är lugnt, jag fattar ju att alla inte är intresserade..Klemar

      Radera
  3. Jaaa jag är jättenyfiken på hur det kommer att se ut hemma i buren :) å lite lite avis hihi
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer, men måste få mer styr på dem först. De är sååå fina! Klem

      Radera
  4. Glömde ju gratulera till Guldet!! så STORT GRATTIS MALMÖ! :-)
    Kram fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TAck, tack, det känns helt underbart! ;) Klem

      Radera