L

fredag 4 oktober 2013

Summering?




Kanske lite summering av sommaren är på sin plats? Denna sommar, som måste vara den roligaste, bästa och varmaste jag haft på väldigt länge… hur får man ihop det så att det blir hanterbart? Tja, så här kanske.

Jag har inte använt Insta- Weather hela tiden, men ganska mycket är med ändå. Dessutom behagar inte ajfånen spara alla i albumet. Själva bilden sparas ned, men inte alltid med texten. Är det någon som vet varför/ har samma problem och eventuell lösning vore jag mycket tacksam!
En del utflykter blev det på semestern. Bara i Skåneland, bortsett från en tripp till Göteborg. Helsingborg besökte jag hela 3 gånger, men då  p g a Louisiana och Helsingör x2. Det som slår mig allra mest när jag ser bilderna nu är temperaturerna. Särskilt i kombination med klockslaget bilderna är tagna.

Det måste ändå bli ett klart godkänt snitt. Jätteroligt att kolla såhär i efterhand, både graderna och soltimmarna.  Sen kan jag inte minnas när jag badade så mycket heller och är det badväder, badar jag!



Men jag var hemma också. Trädgården måste såklart skötas och inte minst vattnas. En sommar for jag runt som en galning och det gör jag inte om. Sen har jag ju inte precis behov av att åka bort på riktigt när jag bor i Paradiset. De enda gångerna jag sov borta, var i Göteborg och på Öland. 


Jag kan inte rangordna, det mesta jag tog mig för var väldigt roligt, men en klar höjdpunkt som jag tänker tillbaka mycket på är detta. Jag blir lika glad och rörd varje gång jag tittar på bilderna.

Pic by A
Pics by Lingon

Pics by Lingon

Pic by Lingon
Ikväll testas AW på ett nytt ställe. Det lär bli fler havsbilder, eftersom det ligger just vid havet. I Västra Hamnen närmare bestämt. Go´Kväll

10 kommentarer:

  1. Å, vilken sommar du har haft, helt underbart ser det ut.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, det var toppen! Klem

      Radera
  2. Du är ju fröken sommar! Och vilken fin summering. :-) Jag har också haft en jättefin årets sommar bortsett från armen då och festen var en av de absoluta höjdpunkterna. Kramis och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väl det... Hoppas nu det går fort till Jul och sen rätt vad det är, är det vår igen! Klem

      Radera
  3. Bra summering av sommaren! Och den festen, den finns inlindad i mitt hjärta och min hjärna att plocka fram när det känns kallt:)
    Ha en riktigt trevlig AW!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, AW var toppen óch festen är bra att plocka fram ur minnet när man känner sig kall och hängig. Klem

      Radera
  4. Vilken härlig summering av en härlig sommar. Jag blir fortfarande varm i magen varje gång jag ser bilder från festen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, den säger ju rätt mycket den där summeringen och festen ja, finaste minnet!! Klemar

      Radera
  5. Underbar summering - måste se om jag kan härma dig men tror att jag använt Instaw. för lite.
    Kramar <3

    SvaraRadera
  6. Härma på du bara, vore jätteroligt att se ju. Klem

    SvaraRadera