L

onsdag 23 oktober 2013

Väckelsemöte?

Nu var det inte 70 000 som deltog i livemötet igår, men väl drygt 10 000. 
I Metropolen är vi runt 400 totalt och drygt 200 var på plats på Swedbank Stadion. Skumpa och allmänt mingel inledde kvällen. Mkt Bra!


Detta är vip- avdelningen på MFF´s  himma- arena och man kan t ex käka här innan match, men även gå och se bortamatcher på skärmen som är i biostorlek. Stora företag har också ofta event och möten här, precis som vi.


Svindlande faktiskt att det sitter så många runt om i världen och ser det vi såg exakt samtidigt. Man kan också hela tiden skicka in frågor via sms eller till en ”växel”.
Ledarna som talade, satt i 3 olika länder, men man fick känslan av att de satt runt samma bord. Teknikens under.


Förra året sa jag att jag skulle ta med den stora kameran, eftersom man har väldigt bra utsikt över fotbollsplanen när man går ut på en av balkongerna, men nu blev det inte så, utan alla bilder är ajfånade…


Efter möte och frågestund, serverades en absolut ok 3- rätters. Päronpaj var det länge sedan jag åt och det är ju inte dumt alls.




De här mötena är faktiskt väldigt entusiasmerande och fast det länge har varit tungt på jobbet för många av oss, känns det lite som man fick ny energi. Det går dessutom bra för den lilla avdelning jag jobbar på, så det var med något lättare steg jag gick iväg i morse. Men det är ändå väldigt skönt när det är dags att gå hem. Go´Kväll!

8 kommentarer:

  1. Päronpaj lät ju inte helt fel! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det var verkligen gott. Kändes lite ovanligt också, Klem

      Radera
  2. Wow vilket hightech...och päronpaj. :)
    kramar och tusen tack för en fin kväll!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var grymt coolt, liksom pajen och tack själv min vän, Klem

      Radera
  3. Men det där lät inte alls fel. Skönt med lite inspiration och pep att komma vidare på.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, särskilt en av dem är helt otroligt bra att lyssna till och han kunde nog läst telefonkatalogen och ändå ha exakt allas uppmärksamhet, Klemar

      Radera
  4. Häftigt!
    Päronpaj har jag gjort ett par gånger, faktiskt riktigt gott:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det receptet skulle jag gärna få, för det var riktigt gott det där! Klem

      Radera