L

torsdag 21 november 2013

Biodags

Ja, detta är ju inte så JUL av sig, men väl passande för årstiden. 
Jag och Mr T var och såg Gravity för ett tag sedan. Av princip läser jag aldrig hela recensioner, ser trailers eller försöker forska om biofilmer, mer än att jag kollar upp att det inte är en total flopp.

Gravity har blivit väldigt om- och uppskriven och får nästan fullt betyg överallt. Jag. Fattar. Inte. Grejen.



Visst, det är jättefräckt filmat och känns verkligen ”på riktigt” men jag blir inte fångad och då såg vi den ändå i 3D.



George Clooney är lite smårolig, men man lär inte känna hans karaktär ordentligt. Sandra Bullock är vältränad och stark, men har sprutat in något i läpparna, vilket gör att man inte riktigt känner igen henne och jag hängde hela tiden upp mig på att hennes överläpp nästan inte rörde sig överhuvudtaget när hon pratade, vilket ser väldigt märkligt ut.  



Jag har faktiskt inte något mer alls att säga om den, vilket också är ganska märkligt…. Det blir 3 Flipfloppor och då endast p g a bra effekter.. Go´Kväll!

4 kommentarer:

  1. Har hon fått ankstrut? :)
    Ikeaparodin här har jag sett...http://www.youtube.com/watch?v=aiBt44rrslw
    kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahha, ball! Och ja, ankstrut eller annat.. Klem

      Radera
  2. Då behöver man inte se den alltså? Vad fult det är med dom där ducklipsen. Begriper inte alls varför man vill ha såna. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Möjligen himmavid på DVD skulle jag säga och nej, jag fattar verkligen inte heller grejen m ducklips, Klem och have fun!

      Radera