L

tisdag 19 november 2013

Grattis!

Tack för alla fina Oslokommentarer! Man blir ju glad!!

Min Pa har varit på sjukhuset, blivit opererad  och idag efter 10 dagar, verkar han vara ganska så på banan igen och vi har fått hem honom! Mkt Bra! Man blir ju orolig ändå och sätter liksom livet lite på vänt.
Det blir jobb, sjukhus, mat, sova men nu kan jag slappna av lite och det är ju hög tid att kicka igång lite JUL! 

Men det får bli i morgon, för jag måste bara visa världens bästa C, som firades i lördags. 
Men den riktiga födelsedagen är idag!


Släkten samlad. C är alltså min brosonson och fast de vi bara var de närmaste, var det fullt hus!
Supergod fläskfilégryta med kroketter och himmagjorda tårtor såklart. Yummy!


L var såklart där och jag ska flirta med henne snart så att hon kan klippa mig.


Storasyster M var minst lika glad för presenterna som lillebror.


Vissa andra tyckte också om att leka. Brorsan tar tiden på mobilen och T var klart överlägsen när det gällde att hamra!


Stolta föräldrar, som fick hjälpa lite att blåsa, trots träning under dagen...


Såhär glad var C i alla fall och det var ju såklart huvudsaken, sötnöten!


Nu är det snart dags för avspark Sverige- Portugal. Mkt bra! Go´Kväll.

Kan någon förklara Ronaldos storhet för mig förresten? Jag tycker han är en jädrans skitnödig diva som kör med fula trix och jag tycker inte ens han är snygg...

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig födelsedagsfest och hoppas att det går riktigt bra med din pappa.
    Förresten, vem är Ronaldo?
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst och pappa går det framåt för helt klart. Precis!! Vem är Ronaldo??? ;) Klem

      Radera
  2. Nä Ronaldo är inget av intresse.....hoppas de våra kan peta in MÅL!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch ja, det gick ju tyvärr åt skogen, men Z leverarade. Som vanligt! Kram

      Radera
  3. Vilken underbart lycklig unge. Jag kan titta på de sista bilderna hur länge som helst.
    Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är gudasnäll och alltid glad, sötnöten! Klem

      Radera
  4. Söt litet födelsedagsbarn:) Och jag håller med om Ronaldo. Mest en jäkla diva. Hoppas pappa blir bra efter allt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, gillar inte honom alls! Ronaldo alltså, Pa är himma och det går framåt bra tycker jag, Kramar

      Radera
  5. Ja Ronaldo? Jag såg hela förra matchen för jag trodde han skulle ta av sig tröjan? Blev inget med det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade hellre sett Z ta av sig tröjan faktiskt ;) Klem

      Radera