L

fredag 1 november 2013

Lägesrapport

Vilken vecka jag har och har haft!

IRL måste för mig alltid komma före bloggen, därför blir det en snabbsummering igen så länge.. Att det redan är november, har jag dock lite svårt att ta till mig, men det innebär att det i princip är helt ok att prata/drömma/älska JUL utan att folk tittar konstigt…



MÅNDAG- MFF tar SM- guld! Kommentarer överflödiga, mer än att bilden är ajfånad på datorn…
TISDAG- 2 härliga gamla skåp kom till Buren
TORSDAG- myskväll med sushi och skumpa
FREDAG (idag) - Bio Gravity
LÖRDAG- Helg, bara det! Och  Ma och Pa kommer på middag.
SÖNDAG- MATCH! MFF möter Syrianska hemma i sista matchen och eftersom guldet alltså redan är klart, blir det ett firande utan dess like
MÅNDAG- SM- vinnarna, både damer och herrar firas igen på Stortorget i Metropolen och på Malmö Arena under MIF Redhawks hockeymatch.



På Tisdag återgår allt till det lite mer normala. Jag ska tvätta. 
Den uppmärksamme ser att onsdagen saknas. Den gick i stort sett bort p g a huvudvärk...men det är historia nu! Go´Kväll

8 kommentarer:

  1. Hemkommen från Asien...ser en adventsljusstake hos grannen....hm det är bara 1 november!
    Skåpen ser intressanta ut...Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väldigt tidigt...t o m för tidigt för mig, Klem och hoppas resan hem gick bra

      Radera
  2. Full rulle med andra ord! Givetvis ska IRL gå före:)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jisses vad det klumpar ihop sig här nu... Klem

      Radera
  3. Intensiv vecka det där. Och verkliga livet går ju självklart före, märkligt annars.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland händer inget, sen kommer allt samtidigt. Men jag vill ju hinna med att dokumentera det också här på något vis. Det reder sig nog, Klem

      Radera
  4. Jag är ruggigt nyfiken på bilder av skåpet på plats :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och nu är de ju det! supernöjd :) Kramar

      Radera