L

måndag 25 november 2013

Varde ljus!

Jag nappade direkt på den slingan Sanna visade att hon shopsat på Rusta. Jag har tidigare tänkt att det vore fint att ha en bollslinga hängande på sidan av ena skåpet, men liksom inte kommit loss. Det blev ganska precis så bra som jag tänkt mig.  



När jag och Fiona var på Roadtrip, var vi en snabbis, ja det är fullt möjligt, inom Ullared och där köptes en annan slinga med 10 lite större bollar. Den har jag på det skåp som står i sovrummet.



På balkongen har jag ny ljusslinga runt stolpen. Den satte jag upp i lördags då det var strålande solsken och ingen vind. Mkt Bra! Vilken skillnad att ha en slinga där faktiskt alla lampor fungerar och inte bara 1/3!! Det kändes dock lite absurt att i strålande solsken och med nästan 10 grader varmt sätta upp julbelysningen. Fast hellre det än att stå där i snålblåst och kyla. Även granslingan till balkongräcket kom upp även om den knappt håller  måttet, en del lampor har gett upp, men nu sitter den där så får det bli en ny nästa år.



Ikväll har jag träffat Lingon. Mkt Bra! Go´Kväll



10 kommentarer:

  1. Vad fint du har gjort och dessutom fått träffa ett Lingon.
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, ja det flyttas saker och donas i största allmänhet, men igår var det paus, KLem

      Radera
  2. Ååååå jag kan bara säga ååååå så fint!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du har det så fint så. :) Hur har du hängt upp de där bollarna som jag med har? Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag satte två små spikar uppe på skåpet som den hänger runt, de syns inte alls om man inte är typ 2 meter lång... Klem

      Radera
  4. Vad fint med belysningen. Nu längtar jag till Skåne igen, här var det -9 grader i morse + snålblåst. Fy vad kallt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Usch vad kallt, vi hade minus dagtid idag för första gången, men det som var bra, var att vinden plötsligt försvann. Det får man vara glad för, Klemar

      Radera
  5. Mycket tjusigt alltihopa!
    Kram

    SvaraRadera