L

tisdag 31 december 2013

Hejdå 2013

Nyåret skall firas med Mr T hemma hos ett par vänner i hans by. Vi brukar vara samma 9 stycken, men i år är vi bara 4. Jag fixar alltså förrätt och efterrätt. Eftersom jag blev helt överförtjust i de där Pilgrimsmusslorna med så goda tillbehör, blir det förrätten.
Till efterrätt Panacotta på vit choklad och inspirerad av Tomtens Dotter, blir det även en blodapelsingelé. Jag har en idé om att få denna ändå ganska vanliga och kanske lite tråkiga dessert att bli lite festligare. Blir det som jag tänkt, ska jag visa.


Men för nu säger jag bara Gott Nytt År! Och Stort GRATTIS till Brorsan som fyller år just idag

OM- kudden? Den fick jag av Mr T i juleklapp. ”min första Molly” utbrast han strålande när jag packade upp den. Go´Kväll

12 kommentarer:

  1. Gott slut och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!
    Många Kramar

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år!! Fin Mollykudde du skaffat förresten :-)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,kudden var ingen dåligt juleklapp alls, Klem

      Radera
  3. Gott nytt år till dig med! Hoppas vi ses i 2014 med:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se till att det händer bara! Kram

      Radera
  4. Gott Nytt År och hoppas 2014 blir ett fantastiskt år!
    Kram!,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och tack det samma! Kram

      Radera
  5. Gott Nytt År!

    Tack för hoppingivande bilder från Paradiset!

    Kram
    Marlene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv och gott nytt 2014, Kram

      Radera
  6. Gott nytt år! Finfin julklapp! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack det samma och jag blev superglad när jag packade upp den! Kram

      Radera