L

fredag 13 december 2013

Julebak & Juleklappar

Fredag! Hur skönt? Idag shopsade jag mat efter jobb och väl hemma blev det någon slags början av storstädning, för I helgen får jag diverse finbesök och ska även gå på konsert, så mycket hemma- tid blir det inte. Min belöning för det var att slå in lite fler klappar (du är som ett barn som måste ha belöning för att du gör något alla människor gör nästan)


 Bakade också det sista, som kanske inte precis är julrelaterat men väldigt gott. Fast det inte innehåller chokela´. Havrekakor med strimlad torkad Mango. 


På Spåret var på i bakgrunden och minsann var Metropolen en slutdestination. Min By var dessutom en ledtråd: "Deras båtar sitter i Klistret". Väldigt roligt. Go´Kväll

4 kommentarer:

  1. Såg också På spåret och tänkte på dig när jag hörde den ledtråden :-)

    Mycket fint du har gjort förresten, tycker t ex att gransamlingen är en riktigt fin idé! Och vilka proffsiga paket! I min familj ger vi nästan inga paket längre (vilket jag är helt med på) men det är ju lite tråkigt ur "inslagningsaspekten" ;-)

    Trevlig tredjeadventshelg!
    /Marlene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det kommer faktiskt en gran till snart... Samma här, det är bara barnen som får nästan, Klemar och trevlig helg till dig också

      Radera
  2. Det ser urhärligt ut med den fina pakethögen - du ÄR pysseldrottningen!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahha, du är snäll och jag gillar ju det, som bekant. Kommer ett pyssel till ganska snart, Klem

      Radera