L

lördag 28 december 2013

Julefrid

Eftersom jag inte kan "Insta", blir det en liten sammanfattning här av de senaste dagarna...


Bion var "!00- åringen" och den är absolut sevärd. Helst då utan migrän, som jag hade, men det gick ju det med. Robert Gustavsson är fenomenal, liksom sminket där han visst satt 6 timmar ibland. Boken är, som så ofta mycket bättre, men jag vill absolut inte ha den osedd. 3 starka Flipfloppor.

Boulebaren och den underbara maten efteråt blir det mer om i morgon, nu är det strax Julspecial av Downton Abbey och jag kommer inte att missa en minut!! Go´Kväll

6 kommentarer:

  1. Vi är på väg att se 100-åringen någon av de närmaste kvällarna så tack för din åsikt.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör ni absolut rätt i. Och film är (i alla fall i min värld) bäst på Bio! Kram

      Radera
  2. God fortsättning finaste Flippis! Har bokat så jag och maken ska gå och titta på 100-åringen efter nyår. Brukar vara som du säger att boken är bättre men måste se filmen.

    Många julkramar
    Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma min vän! Ja, klart ni ska se den, inte dålig på något vis! Kramar

      Radera
  3. Läst ikapp lite hos alla bloggare och jag gläds som vanligt åt alla härliga bilder hos dej! Syrran har ju varit här och vi har firat så lugnt och fint - helt utan julmat faktiskt. Däremot en hel del uteätande - söndagens moules aux creme var ljuvliga och pommesarna perfekta:)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, musslor och pommes. En klassiker som alltid, alltid fungerar! Ni verkar ha haft fina dagar, Kramar

      Radera