L

lördag 21 december 2013

Juletur

Igår for jag och Fiona på tur. Jag hoppade på vid Triangeln och där står denna ståtliga gran som doftar alldeles underbart!


Fiona hoppade på i sin by och vi hittade minsann varandra direkt denna gång, efter ett numera hyfsat utarbetat system, samt att hon faktiskt hoppade på rätt tåg. Visserligen hoppade jag först på fel tåg, men hann av innan det körde, så resan gick utan några som helst problem.
Målet var Lingonhooden och julröd och fin välkommade hon oss med en typ Appletini som var hur god som helst!


vi fick även träffa The Misseman och han var hur cool som helst. Och så himla fin...


Sen blev det mat, dryck umgänge, inredningssnack, klädsnack, grannträff, kaffe, kakor och framförallt en massa prat, så mycket fler ajfånade bilder blev det inte...


Sen blev klockan dags att fara hemåt igen och Fiona sitter här med den kanske snyggaste plastkasse jag någonsin sett! ;)  Inte konstigt att hon ser nöjd ut! Jag hoppade av på Centralstationen, där superstora stjärnor hänger och runt midnatt var jag himmavid efter en avslappnad kväll fylld av värme. Ett utmärkt sätt att starta ledigheten på!


Nu måste jag sätta fräs här, för snart kommer det gäster. Mkt Bra!



Hoppas ni har en fin lördag. I morgon blir det utflykt igen, Mkt Bra! Go´Kväll




16 kommentarer:

  1. Och tjusigt har du dukat med! Jag är dålig på sånt tyvärr....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är ju kul att anstränga sig ibland när det kommer ett litet gäng, Klem

      Radera
  2. Myyys. Sitter här och ler och tittar på bilderna. :) Tack för igår!
    Så fint du har dukat och jag önskar trevlig kväll,
    kramar
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack själv! Det var toppen. toppen! Klem

      Radera
  3. Trevligt ni hade det.
    Här har julsakerna åkt ner....nu väntar värmen!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skumt det där, måste kännas lite skumt ändå, fast ni har härligheter att vänta, att plocka ned julen innan den ens varit, klem

      Radera
  4. Mysigt och man vill ju bara gosa ner näsan i den där kattpälsen...
    Hur kunde jag missa grandoften på Triangelen? #förkyld

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är jättefin och jag gick liksom in i själva granen och drog in andan, hahhaha. Klemar

      Radera
  5. Åh, vilken mysig kväll ni haft!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det hade vi verkligen, Klem

      Radera
  6. Det låter som ni haft en supertrevlig kväll och håller med Linda om din dukning, supersnyggt.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och vi hade en skön avslappnad fredag helt klart, Kramar

      Radera
  7. Låter som en kanonkväll, hoppas denna också var bra. Absolut snygg dukning, lite mer tveksam till påsen... ;o) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är inget som helst fel på den påsen ;) fniss..... och tack, jag blev själv nöjd faktiskt, Klemar

      Radera
  8. Men vilken kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en fin en vara det, Kramar

      Radera