L

fredag 6 december 2013

Julfest & Julmusik

Brainpool. Är det någon som möjligen kommer ihåg dem? Jag vill minnas att jag tyckte åtminstone ”We´re Aimed To Please” var helt ok när det begav sig, vilket är ungefär 10 år sedan nu. Men. Nu lagom till jul har de återuppstått på något vis med en minst sagt ironisk jullåt, "The Last Christmas". Kanske inte låten i sig är särskilt ironisk, men videon…OMG!


HÄR kan man se och lyssna om man känner för det. Hittade inget bättre sätt tyvärr. Jag har hört den ett par gånger innan jag sett videon och tycker det är en HELT PERFEKT jullåt.. Lite sorgsen, lite glad, mycket bjällror och så. Den kommer att ligga på min Spotifylista med jullåtar, helt klart! 4 starka Flipfloppor

När detta publiceras, är jag hemma hos kollega för skumpa och piffning inför kvällens julfest med jobbet. Go´Kväll

6 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en finfin kväll. Jag tyckte om jullåten men har inte sett hela videon än.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det var trevligt och visst är det en fin liten bit? Kram

      Radera
  2. Attans, får inte upp den där video, och är ju nyfiken som en buskkrypande paparazzi nu... Men skam den som ger sig, får testa igen om en stund.
    Hoppas du har en kanonkväll! KramKram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du kan youtuba låten i alla fall, värt att lyssna på. Klem

      Radera