L

onsdag 4 december 2013

Julkalendern

Jag hoppas ni kollar julkalendern??? Hur bra är den inte i år då! Jag får vänta tills kvällssändningen 18.45 eller Play på datorn, eftersom jag är påväg till jobb när den sänds på morgnarna. 

Varför jag tycker den är bra?
Ja, för det första är det snö, vilket liksom hör julen till..


Det är mysigt och lite mystiskt att bo på ett museum...


Lotta Telje är en helt suverän skådis..


Faktiskt är alla bra och ROLIGA


I avsnitt 2 skrattade jag högt när Sissela Benn demonstrerade dörren och dess funktioner..


och som fick skeptiska blickar av grannen som vad jag förstått, ska passa huset.


Bilderna är ajfånade från datorn, men jag var bara tvungen att visa och hoppas alltså ni tittar. Det måste ju vara mys på hög nivå, ni som har barn, att kolla på morgnarna med frulle innan det är dags för skola/dagis/jobb.

Igår träffade jag väninna J och vi var och åt på La Roche. I kväll klär jag granen och på fredag är det julbord med jobbet. Rolig vecka alltså! Go´Kväll

10 kommentarer:

  1. Hej, julkalendern är toppen! Vi sitter klistrade framför tv:n 18:45! Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och den tar sig ju var dag också, Kramar till er alla

      Radera
  2. Ja, den är toppen! Här är vi bänkade allihop 19:45 varje kväll:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu är den tiden på dagen helig! Kramar

      Radera
  3. Jag och Lilleman sitter som klistrade på morgnarna! Jättebra är den! Älskar Fredde Granberg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hm, jag borde sno en unge någonstans och mysa med till kalendern på morgnarna känner jag..fniss KLem

      Radera
  4. Och jag som inte har en enda fungerande tvkanal just nu och inget play på datorn på grund av psyksjuk uppkoppling... Attans skit! :o)
    Spännande med granen, du får gärna visa... :o) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usss, stackare! Bilder på granen kommer vad det lider, Klemar

      Radera
  5. Enda tiden på året som jag får upp barnen i tid (ja, även dom stora:) och vi sitter bänkade 07,15! Fast imorse när jag jobbat natten så han jag förstås inte se med familjen men jag kollade på datorn innan jag somnade:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det ja! och jag önskar verkligen jag kunde sett den på morgnarna, en perfekt början på dagen ju! Och att sen få gå och lägga sig, det vore höjden av lyx! Klem

      Radera