L

onsdag 1 januari 2014

Nyårsfirandet

Denna tjusiga hallbild hemma hos Mr T blev tyvärr den enda på min feststass, men jag var i allafall nöjd med vad jag hade på mig och det är ju huvudsaken..


De vi höll till hos, bor på gångavstånd från Mr T. Mkt Bra! Vi kom till ett tjusigt dukat bord...


..men också till äldsta dotterns förfest i köket. De var så himla fina 17 åringar allihop och innan de försvann ut i natten, blev de rejält dokumenterade av oss. Man anar en viss trend gällande skorna?


Jag hade partyhattar med mig och när de var på plats, var det bara att göra det sista på maten..


....som alltså var Pilgrimsmusslor, Oxfilé och Vit Chokladpanacotta.


Ja, sen en drink, lite lek, lite spel och så ut till tolvslaget för att titta på raketer. Det var alldeles stjärnklart och det finaste, som tyvärr inte gick att fota, var att det vid ett tillfälle var hela 9 Khom Loy i luften samtdigit. Magiskt!

 


Idag har det varit minst sagt lungt. Jag var himmavid runt 4 i morse. Gick upp 11 och kokade kaffe. Tog sen en hyfsat lång promenad för att bli av med skallebanken, vilket inte fungerade. Gick och lade mig igen. Gick upp 14.30 och kollade skidor och nu ska jag snart kolla "The Last Weekend" på SVT Play. Go´Kväll



12 kommentarer:

  1. Underbara bilder och sjuttonåringar... :) Jag skulle ju avlida i så höga klackar men det är ju så snyggt tycker jag.
    Kramar!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. En stund skulle jag nog klara, men inte strutta ut i dem som de gjorde. Klem

      Radera
  2. Ser ut som ett bra nyår! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lugnt och fint, men mycket trevligt! Klem

      Radera
  3. Så snygg du är! Fina bilder från ett (vad jag kan förstå) ordentligt nyårsfirande :-)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, ja jag tyckte nog jag mådde oförtjänt dåligt, så himla mycket festade vi inte till det, men det blev ju väldigt sent... Klem

      Radera
  4. Vilken trevlig fest! Efterrätterna ser fantastiskt proffsiga ut och jag är helt övertygad om att de smakade ljuvligt!
    Kramar och Gott nytt år bästa Flippis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja de blev riktigt bra och det var en bra kombo med vit chokela´+ blodapelsin, Klemar och detsamma

      Radera
  5. Väldigt snygg nyårsstass vill jag mena! Läckert med svartvita bilder också.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Klänningen är så gammal att den blivit modern igen på något vis. Klemar

      Radera
  6. Men gudars vad snygg du är kvinna! Underbara bilder som alltid..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack Hilde!! du är för snäll, Kramar!

      Radera