L

söndag 2 februari 2014

Den Skånska slätten

Igår var det lördag! Så härligt med sovmorgon. Fast det blev inget med det förrän idag. Strax efter 8 gick jag upp och efter buss och tåg, nådde jag vid halv 12 mitt mål... Passade på att knipsa någon bild av landskapet, det är inte alltför ofta jag ser det från tåget vintertid...


Destination Lund och det ska ta 18 minuter från Metropolen, men det här med vinterväglag är inte Skånetrafikens bästa sida...



14 timmar och en rolig glasspinne senare såg det i Fionas kök ut såhär...



 och det "lilla" projekt vi påbörjade, fick delvis avslutas i dag  p g a man måste sova också. 
Väldokumenterat blev det och det ska bara sorteras bilder och sån´t men det kommer att visas upp och jag är bannemig både stolt och nöjd att det blev så bra som det faktiskt blev. Go´Kväll


4 kommentarer:

  1. Nej Skånetrafiken är inte det pålitligaste har jag lärt mig. I dag hade dom bara helt sonika fimpat en avgång till Hässleholm. Tur man har lite koll, hade blivit krisigt annars. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min resa är ju så kort att det inte är lönt att reta upp sig, men jag förstår du hade lite strul din stackare, Kram

      Radera
  2. Åh spännande med projektet! Nyfiken är jag - absolut!
    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en jätteroligt dag och det kommer, det kommer... Kram finis!

      Radera