L

söndag 16 mars 2014

Kalasdag


Igår fick jag komma och fira Lingon, som fyllt 40 och ställde till med kalas!


Jag var ju inte själv där såklart. Jeanette, som f ö var snäll och hämtade mig var där, Fiona, Christina, som traditionsenligt provade klänning, Sanna och Cecilia....


Josanne, som f ö har fina bilder från gårdagen hos sig och så Ebbe såklart! Finaste bebben i stada.


Förrätt med räkor och vin...


Perfekt stekt torsk med Baconröra och skirat smör. Så himla gott!


Så det gick ju ingen nöd på oss precis och det var så himla härligt att träffas igen


Och så fick jag låna Ebbe lite. Åh vad han är underbar alltså!


Sen blev det soffhäng med kaffe, godis och himmagjorda bullar. Mkt Bra!



Så var plötsligt en fin eftermiddag/ kväll till ända och Jeanette styrde bilen söderut igen.
Tack Lingon för en fin dag!


15 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder hjemme fra fine Lingon :)
    Tak fordi du deler.
    Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för dina alltid lika dejlige bildleder. Klem

      Radera
  2. Så mysiga bilder från kalaset! Kul att få vara med bakom skärmen :-)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och ja, det var en fin dag, Kram

      Radera
  3. Vilken härlig kalasdag ni haft hos Lingon!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. En underbar kalasdag hos Lingon med härligt gäng tjejer! Ett sånt tillfälle som får mig att må så bra.
    Kram goding
    Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner likadant och dte bästa är att vi snart ses igen! Kram finis

      Radera
  5. Tusen tack för en fin dag och härlig present och vilka fina bilder. :) Är det så fint hemma hos lilla mig liksom?
    Massa kram och hoppas du har haft en fin söndag
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Det är alltid skumt (men roligt) att se andras bilder av ens hem, tycker jag också. Kram

      Radera
  6. I am so pleased to see the wonderful celebration with my dear friend Lingonberrie.
    Thank you for the lovely photos and update.
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Karen. what if somene invented a teleporter, så you could join on this occations and we could all hug you! Kramar

      Radera
    2. I only wish that it were so simple. Unfortunately it is a very big ocean that divides us.
      I hope that we can meet again...
      Kramar,
      Karen XOXO

      Radera
  7. Men vilket härligt kalas i underbart sällskap. Önskar jag kunde varit där..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det önskade jag med, men förhoppningsvis ses vi ett gäng i sommar? Klemar

      Radera