L

onsdag 18 juni 2014

En rååååsa....grej?

När jag åker hem från jobbet, har jag två bussar att välja på som båda stannar någorlunda nära Paradiset. Oavsett vilken jag tar, kryssar jag genom området och för någon vecka sedan, när det var så varmt, mötte jag en tjej i en av gångarna. Inget konstigt med det, men jag stannade upp lite, för hon hade en typ jumpsuit men med korta ben och som ett linne upptill. 

Typ Paysleymönstrad med rosa botten. Så himla fin och i samma sekund som jag svängt runt hörnan, ångrade jag att jag inte frågat henne vart hon shopsat den.


Sen tänkte jag att den såg rätt dyr ut och det är ju inte så att jag behöver gå naken, så jag tänkte väl inte mycket mer på det.

Tills jag ett par dagar senare surfade in på H&M. För att kolla Home- sortimentet och där var den minsann! Ja, inte på Home då, men på långbyxor. Till det facila priset av 99:-

Såhär ser den ut på. Lite hastigt provat sådär. Väldigt skön och bra när jag skrotar runt i trädgården. Eller om det blir så varmt igen att det är läge att åka till stranden.


Och fickor också. Den lilla detaljen att det är kantband på benen, gör mycket och så är det kul att den är rosa. Jag har i stort sett inga rosa plagg i garderoben, så denna färgklick livar väl upp lite då ;)


Just denna finns bara online men i butik finns andra varianter som också är fina. 
Idag är det både Holland- och Spanienmatcher. Och ljuvligt väder. En helt omöjlig kombination...
Go´Kväll

3 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig liten dress till härligt pris.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Men gud så fin och gud som sällan jag är här inne just nu. Alltså sorry men det hinns liksom inte med. En viss liten herre tar all min tid. Ses ju snart för min plan är att ha egentid på din trevliga sommarfest. :) Kramis

    SvaraRadera
  3. Så fin den var på! Ofta upptäcker man ju plagg först när man ser dem på någon annan istället för på galgen.
    Kram

    SvaraRadera