L

lördag 14 juni 2014

Party- Party!

Idag är det Lördag och jag kan inte nog understryka hur skönt det är! Gårdagen var nämligen ganska bedrövlig, men det var självförvållat.  Fionas äldsta dotter gick ut i Torsdags och det var i sanning en superrolig kväll. 



Underbar buffé där allt dessutom var himmalagat!



Och tårtorna, jisses så goda. Provade båda såklart


Men det går inte att sova 4 timmar och förvänta sig att man ska vara fit for fight sen på morgonen. Jag hade även 2 (TVÅ) möte med Danskarna, vilket alltid är utmattande i sig.  Så efter jobb lade jag mig i soffan och stannade där, för att se Holland förnedra Spanien totalt. Inte så bra det heller…

Idag är det lite blåsigt i Paradiset men solen har nu tittat fram, så jag ska strax ut och klippa gräset innan det är dags för lite mer umgänge umgänge (läs: äta och se på fotboll) hos H och A. Alldeles för länge sedan jag träffade dem, så jag ser verkligen fram emot det.

Så har ”The Fary” börjat slå ut på rosenbåden. Mkt bra!


Hoppas er lördag är till belåtenhet, Go´Eftermiddag

8 kommentarer:

  1. Oj så mycket gott.
    Tänk när man var "yngre" då klarade man festande så mycket bättre!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en superbuffé och sömn ska aldrig någonsin underskattas! ;) Kram

      Radera
  2. Ja du den tiden man kunde gå direkt till jobbet efter en fest känns lååångt borta :) Rosen är ljuvelig.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nog är det så, men en och annan gång får det gå och det var ju värt det såklart! Är så glad att rosen växt på sig så mycket i år, Kram

      Radera
  3. Härliga bilder! Ja, nu när man är lite äldre ... behöver man sömn :) Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut och snacka om att jag sovit i helgen! Kram

      Radera
  4. Tusen tack för att du kom! OCh så trevligt vi hade:) Har inte hämtat mig riktigt än...;)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Nä, det är knappt jag återhämtat mig jag heller, Kram

    SvaraRadera