L

torsdag 26 juni 2014

Utflykt

UPPDATERING: Nu 20.44 strålar solen och det blev inget oväder. vi klarade oss ännu en gång. Mkt Bra!

Nu blir det inte något bloggande på några dagar, då jag och Mr T far till Fjollträsk Stockholm i morgonbitti. Hotellfrulle, Pearl Jam och Skärgården hägrar..

Eftersom jag inte kan Insta p g a för mycket Yatzy- spelande, återkommer jag på måndag.
Då hoppas jag att det fortfarande ser ut som nedan i trädgården...




..det vankastydligen oväder av rejäla mått och det har redan börjat. Luften står stil, det mullrar i fjärran och det är mörkt åt Danmark till, men ännu inget regn. Jag som inte stöttat upp mina Hallon än, hur ska detta sluta? Go´Helg!

8 kommentarer:

  1. Vilken vacker blomning du har i Paradiset nu! Underbart :-)
    Hoppas ni får fina dagar i huvudstaden!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vi hade det verkligen toppen. Ganska kallt, men toppen! Kram

      Radera
  2. Så fint du har det och New Dawn är underbar. Hoppas att Fjollis sköter sig och ger fint väder.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ganska kort blomning och nu har rosten kommit också, men jag ger inte upp! Kram

      Radera
  3. Vilken helt fantastisk trädgård du har, jag skulle helt klart behöva gå i lära hos dig. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. TAck, fast det är ju bara ett hörn där och där...finns ogräs och bekymmersområde hos mig med... Kramar

      Radera
  4. Svar
    1. Tack tack, det var topp! Kramar och fin semester, måste vara dags snart?

      Radera