L

torsdag 24 juli 2014

Bada x 2

I tisdags var jag med brorson P och hans fina familj och badade. Det är liksom det bästa jag kan göra nu, bada!


Barnen var såklart mer i vattnet än på land,


men tillslut blev det lite Melonpaus,


Underbara älskade ungar!


sen åkte vi till Paradiset och under tiden jag grillade åt oss, blev det mera badande.


Vi var så hungriga att jag glömde fota, men efterätten kom med i alla fall. Chokela´moussetårta och jordgubbar. Inte fel någonstans..


Lilla M håller upp sina chokela´diga händer, för chokela´+ barn+ värme = kladd. En helt underbar dag på stranden. Precis som jag haft idag, men med Mr T och väninna M.


Annars har jag börjat skörda tomater. Så lyxigt att kunna göra middag när potatis, sockerärtor, bondbönor och tomater är himmaodlade. I stort sett bara proteinet som köpts.


I morgon ska jag jobba p g a fakturering. Så nu måste jag väl snart försöka gå och lägga mig, hur det nu ska gå till? Go´kväll



3 kommentarer:

  1. Vilka underbara badbilder! Så fin familj!
    Och efterrätten, mmmmm... Ni verkar haft en fin dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Härliga badbilder :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det var härligt på alla sätt. Vädret var och är ju oslagbart! Kram

    SvaraRadera