L

onsdag 23 juli 2014

Lyxklördag

Men alltså GRATTIS till oss som har semester nu! Förutsatt att man gillar högsommarvärme dag efter dag förstås. Det gör jag i allra högstra grad och efter ett par dagar på stranden, begav jag mig i lördags till  Fiona för poolhäng. Mkt Bra!


Hur härligt? Och med vovvarna nära också.


Sen lagade hon mat åt oss också. Kantareller som frästes med charlottenlök, Baconlindade dadlar som vi åt under tiden maten blev klar.


Och som resulterade i en helt underbar pasta med salami på toppen.


Jag bidrog med tomaterna, som är de första mogna av mina himmaodlade. Så gott!


Sen satt vi ute fram på småtimmarna och hade det så bra man kan ha det när man inte behöver tänka på morgondagen och eventuell väckarklocka.

Idag har jag haft en superhärlig dag på stranden med brorsonen och hans fina familj och igår var jag i Ystad. ÄLSKA sol och semester!! Go´Natt 



8 kommentarer:

  1. Så härligt, gott och lyxigt! Underbar sommar vi har fått :-)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbart och jag njuter såå av sommaren! Kramar

      Radera
  2. Om man nån gång saknar nån slags pool är det en sån här sommar!
    För oss som häckar i trädgården och inte är på stranden i alla fall. Maten såg delish ut!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en liten pool. 150 cm i diameter, jättetoppen i trädgården. Kram och jag åker till Båstad på söndag verkar det som, någon slags marknad där? Kram

      Radera
  3. Så himla mysigt vi hade!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi hade ju det!! Tack igen :)

      Radera
  4. Så härligt med poohäng och dessutom med sötaste hundsällskapet.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte dumt, jag är inte alls bortskämd med att bada i pool. Kram

      Radera