L

fredag 8 augusti 2014

Beslut & Överraskning

Som "enastående" fattar jag alla beslut själv. Det kan såklart tyckas lyxigt och det är det också. För det mesta. Jag kan t ex sova, äta och städa när jag vill. Eller låta bli.


Men det är också ganska tråkigt och ibland jobbigt just  att fatta alla beslut själv. Stora som små.


 Mr T är bedrövligt dålig på det, så när jag hänger med honom, är det ändå jag som måste bestämma vart vi ska, vad vi ska göra och äta. För att något ska bli gjort liksom... Det hade varit så oerhört skönt att få det s a s serverat någon gång, om ni förstår.. Därför frågar jag inte vad det blir för mat t ex  när Ma frågar om jag vill komma och äta, jag bara åker dit, så tacksam. 


Så tidigt i somras när semestern var spikad, bad Fiona mig att hålla 8/8 ledig, för hon planerade överraskning. Fatta hur glad jag blev?! Så jag bad att endast få veta klädsel, plats och tid, men häromdagen blev jag informerad om vad vi ska göra. Det gör inte så mycket dock..


..för när detta publiceras, är vi här med endagspass jag fått av henne i för tidig födelsepresent (så snällt!!) och diggar för fullt till OutKast!


Kameran är med, men inte datorn, men det kommer rapport i efterhand såklart. Go´Kväll


10 kommentarer:

  1. Ha det toppen.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Titti, vi hade det topp! Kram

      Radera
  2. Ingen dålig present! Jag hade gärna varit där och sett Motörhead:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade nog tittat till dem, men det var på fel dag för oss, Kram

      Radera
  3. Blir spännande att höra vad du tyckte, efter att läst recensionen i tidningen idag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Möjligen något överdriven kritik, du får se senare ;) Kram

      Radera
  4. Oj vad coolt och absolut. Ibland är det skönt att liksom bara hänga med. Slippa beslut och bara njuta och vara i nuet. Det hade jag behövt göra mer vill jag lova. Ha det bäst! Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskönt och så roligt det var! Kram

      Radera
  5. Vilken överraskning o present! Hoppas ni har så bra det går att ha..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. TAck, vi hade det fint. Och sån´tur, på lördagen regnade det jättemycket, vi hade bara strålande sol hela tiden. Kram

      Radera