L

fredag 15 augusti 2014

Musikvecka

Då var det festivalvecka igen. För 30:e året i rad och rätt mycket bra musik ändå tycker jag. För mig är det musiken och inte maten som är prio,
för jag förmodar att det är som de senaste åren, att i stort sett alla kök finns tillgängliga även resten av året och därmed förlorar det sin charm lite…

Nu kommer jag äta ändå såklart. Förra året infördes smakportioner igen och det är ju kalas, så att man kan smaka lite av varje.


På webben kan man sätta ihop sitt eget program och såhär har jag tänkt mig i teorin, så får vi ser hur det föll ut när veckan är slut. Men hur tänkte de på söndag??? Det går ju inte ihop sig alls…


Nu är det hög tid att bege sig till Metropolen för att möta upp väninna E. Linnéa och Jill idag alltså. Mkt Bra! Go´Kväll

1 kommentar:

  1. Men det är ju jättebra artister i år, tycker jag! Tyvärr kan jag ju bara inte åka ner titt som tätt eftersom det blir sena kvällar och då blir jobbet lidande. Och på måndag kommer ju "kunderna" så då får jag vara på topp. Men First Aid Kit vill jag se, om det blir okej väder.
    Kram

    SvaraRadera