L

fredag 1 augusti 2014

Vanna Beach- Repris

Jag har fram till idag, varit och badat på diverse ställen sammanlagt 10 dagar.  Det vet jag med hjälp av Instaweather. Mkt Bra! I  tisdags var inget undantag. Mr T var också med och Ma kom cyklandes. Vattentemperaturen steg till 25 grader vid sista mätningen och jag vet inte om jag badat där när det varit så varmt förut.


En fin kväll blev det som vanligt och tur var väl det, eftersom det blev repris på Vanna Beachbar på kvällen.


Denna gång med Fiona, S och H. Appletinin var lika god som sist, men p g a salsakväll, lite väl hög volym runtomkring för att kunna prata ordentligt.


Nu gjorde det inte så mycket, för vi hade bokat på en restaurang precis där de för nästan sista gången spelade musik i solnedgången. Samtliga var rejält hungriga. Så pass att inte mer än förätten blev dokumenterad. Helt ok mat...


..men det var ju för detta vi gick dit. Ja, jag tjatar nog mycket om havet, men jag älskar det verkligen och ikväll var det aukstisk gitarr och en ensam säckpipa som akompanjerade vår måltid.


Vi satt kvar tills vi nästan blev utkastade, sen for vi hem var och en till sitt i den tropiska natten, som jag hoppas inte var den sista. Idag är det fredag och Augusti helt plötsligt. Det känns väl sådär....inget fel på Augusti så, det brukar vara fint nu också men varför går sommaren så otroligt fort? Jag vill stanna tiden här och nu! Go´Kväll

1 kommentar:

  1. Så fint!
    Ja, att stanna sommaren vore underbart! Just denna sommaren i alla fall! Appletinii har jag inte testat, men det där såg ju skummigt och gott ut. Starkt?
    Kram

    SvaraRadera