L

lördag 8 november 2014

Ibland behövs inte så mycket...

..för att jag ska bli glad som ett barn. Det räcker med en ny pajform jag letat lite efter och slog till på med 25% rabatt.


Pajen fick Ma och Pa smaka efter att vi satt för fönster och annat i Paradiset förra helgen. Jag "freebaseade" lite gällande fyllningen, det är ju inte så komplicerat, men blev så pass bra att jag sparar receptet.


Eller som i Torsdags, när jag hämtade ett paket och fick den briljanta idén att köpa glögg!


Paketet i sig gör en ju varm i hjärtat. Sen Hallon av modell nästan läskigt stora, glögg som ni som följer mig på insta redan vet att jag ger 5 Flipfloppor och kvällen var helt klart räddad!



Idag är det lördag igen och jag har hunnit med en hel del, Utan att stressa då. Det hade liksom inte gått och det skall också undvikas i den mån det är möjligt! Go´Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar