L

torsdag 27 november 2014

Tisdagsträff

Ibland fungerar det minsann med lite kort varsel. I tisdags var en sån´dag. Eller kväll.

Lite pö om pö droppade den ena efter den andra in och det blev en varm och härlig kväll med 4 ljuvliga damer, Tapas och Sangria.


Himla bra ställe som jag inte varit på förut, men som jag lätt kan återvända till. Personalen var trevlig, det kändes ombonat och
Maten verkade vara lagad med kärlek. Vin- & tapasbaren i Lund alltså.



Jag åt lammfärsbiff med timjanrostad potatis, Serranolindad Chèvre, delikatesstallrik och vitlöksräkor.


Sen delade jag och Fiona en Crema catalana till dessert och den var liksom den berömda pricken över i:et.


Extra tack till Jeanette, som gav mig lift hem! För om jag försökt ta mig själv till stationen, hade jag tydligen hamnat i Dalby p g a dåligt lokalsinne.

 Nu är det redan torsdag och vill det sig illa, kan jag vara internetbefriad några dagar, eftersom jag har ny dator (bra) men sim- kortet passar inte i den (dåligt)
Go´Kväll

2 kommentarer:

  1. Ser trevligt ut...kul att träffas bara sådär.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Ahhh, vad gott det ser ut och nu rycker jag snart fram några räkor ur frysen. :) Aldrig för sent på kvällen för en räkmacka.
    Ja, vi gör om det snart.
    kramar och hoppas du får internet

    SvaraRadera