L

söndag 14 december 2014

Julefest

Vilken vecka det varit! Inte så mycket övertid, utan nästan bara roligheter. De började i tisdags, när väninna L kom på middag. Pasta, de där baguetterna, Stilton och lite vin. Mkt Bra!


På torsdagen var det julfest med jobbet och efter lite förfestande på kontoret, begav vi oss till Swedbank Stadion för "En mästerlig show" Det är alltid fint att komma dit, jag känner mig liksom hemma där och det är roligt att se en totalt tom fotbollsplan. Det händer ju aldrig annars...


Julbordet var verkligen inget att klaga på och bortsett från ett revben och en bit rostbiff, åt jag mig som vanligt mätt på sillen. Älskar sill!



Fast inte så mätt att jag inte orkade gröt och gottebord. 


Väldigt trevliga och lite ovanliga desserter.


Sen var det show. Med Magnus Bäcklund (?), ett par dansare, en sångerska jag inte riktigt vet vem det är, men bra sjöng hon och de bjöd på en knippe hits som gjorde att allsången var ett faktum


En trollkar/sångare jag känner igen var också med och han var både rolig och duktig. Men bäst var Jan Bylund, som visst inte kom med på bild. Han är riktigt, riktigt rolig!


Sen spelade bandet och vi dansade så jag fick ont i fötterna, vilket tyder på en bra kväll och  det var det också. Faktiskt den roligaste julfest vi haft på ett par år.


Nu är det snart måndag igen och endast 5 arbetsdagar återstår innan det blir 9 dagars lediget. Jag hade gärna tagit de andra klämdagarna också, men det går tyvärr inte. Go´Natt









1 kommentar:

  1. De där efterrätterna såg smaskiga ut, speciellt den rosa.
    Kram Titti från ett regnigt Umeå.

    SvaraRadera