L

torsdag 4 december 2014

Ute och ute...typ

I år fick det bli en ny granslinga på balkongen p g a få hela lampor i den gamla. Ljuset är inte fullt så gult som det ser ut tack och lov. Så köpte jag en bunt granris också till lådan och gräset som ligger i den, kommer från Paradiset.
 
 
Det var en rejäl bunt som även räckte till en stor vas inomhus och de sista grenarna satte jag i en korg. Så rätt ok julstämning ute nu.

 
Vi fick säkerhetsdörrar i somras och de kan man inte spika i upptäckte jag. Bra då att jag fick detta helt överlägsna klistermärke jag satt fast på dörrens utsida. Med dubbelhäftande tejp då, så att det går att ta bort sen när julen är över. Någon gång i Mars eller så...haha.

 
Efter mycket sladdbekymmer, är alla stjärnor änterligen också uppe. Det dröjde lite p g a fönsterputsare, men nu är de på plats. I morgon ska jag klä granen. Inte en dag för tidigt! Go´Kväll

1 kommentar:

  1. Äntligen ny slinga! Blev ju jättefint på balkongen! Och klistermärket, wow!
    Kram

    SvaraRadera