L

torsdag 4 juni 2015

Gårdagen i 4 ajjfånbilder

Igår blev det faktiskt en rätt ok kväll ändå rent vädermässigt och vad bättre då än att äta lite Tapas med Lingon istället för att åka direkt hem efter jobbet… 


Jag frångick ett av mina två ordinarie val på La Roche, som är 3 ostar med marmelad. Det tog istället Lingon. Lammracksen kan jag dock inte motstå och andra blev Serranolindad getost. Mkt Bra!


Vi satt på innergården, vilket var ett smart val, för det var väldig aktivitet runt alla torg. Studenter såklart….


På hemvägen behövde jag handla och som så ofta i kön, funderade jag över vad människor köper och varför? Det är roligt… Damen framför mig, handlade 2 stora förpackningar lever, 2 liter lättfil och en gigantiskt stor ost, det var allt. Bakom mig stod en man som lastade upp 5 förpackningar Wasa Solruta, samt big pack m Coca Cola. Inte heller han shopsade något mer. Jag vet inte, men det såg roligt ut….


Idag är det faktiskt kalasväder, men det blåser. Vilket just idag inte gör så mycket, för jag har tvättstugan och kan därmed hänga ut tvätten en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar