L

torsdag 23 juli 2015

Det finns Kebab....

..och det finns Kebab. Ett nytt ställe har öppnat i Metropolen och lämpligt nog på Södervärn, där jag byter buss när jag jobbar. Med ett erbjudande i handen testade jag så att hämta häromdagen när jag inte hade lust att laga mat. För det första gillar jag deras påsar väldigt mycket


Sen ligger själva Kebaben i en sådan här fin låda! Hur bra? Istället för en folieboll i en sladdrig tunnpåse!


Inuti en våtservett. En liten detalj som uppskattas. Själva Kebaben var stor. Mycket stor, men väldigt fräsh. Dressingen hade inte på något vis gjort skapelsen sådär sladdrig som den kan bli och brödet var i särklass det med. 


Genomtänkt förpackning med fint innehåll alltså. Så. Är man i Metropolen och samtidigt är sugen på Kebab, rekomenderar jag detta å det bestämdaste. Finns f ö även i Triangelns Köpcenter.



8 kommentarer:

  1. Ser väldans fin ut. :-)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Mums!
    Kram från Göte-la-borg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland är det just "mums" med snabbmat. Kram tebacks! :)

      Radera
  3. Åh trevligt tips!
    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, för dig är det ju faktiskt möjligt att testa ;) Kram

      Radera
  4. Härligt!! Liiite långt åka för en kebab men man skall aldrig säga aldrig.. God mat för både gom o öga är för det viktigaste varje dag. Varje måltid skall helst förvandlas t ren njutning. Ibland blir det ju fel men oftast får vi fram så vi önskar.
    Ha en riktigt fin fredag!!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är alldeles rätt och fast detta var hämtmat av snabbvarianten, kändes det tack vare både förpackningen och det goda innelhållet riktigt lyxigt. Hoppas veckan varit till belåtenhet, Kram från ett höstlikt Skåne

      Radera