L

onsdag 26 augusti 2015

Föllseda´


I söndags fyllde jag år utan något vidare ståhej, eftersom jag hade släkten i Paradiset redan för ett par veckor sedan ochvisste att jag skulle sitta på ett tåg. 

1000 tack för alla gratulationer!!

Hotellvistelsen i Göteborg, var dock en väldigt fin present från Mr T. 

Det blev en runda på stan och en liten (men alldeles för stor ändå) mjukglass innan vi satte oss på tåget mot Metropolen.




Jag hade pratat med Ma och Pa innan om att kanske kunna bli hämtad vid tåget och sen äta något färdigt och så fick jag denna fina bukett!


Maten blev Thai, precis som när jag firade med familjen och vi fick en fin, men blåsig kväll i Paradiset. 

Denna vecka är mkt rörig och busy för mig. Pa opereras idag, Ma var på sjukhuset igår och vi kallar v 35 för "sjukhusveckan" helt enkelt, då vi kommer hänga där en del, främst hos Pa. Jag håller också på att packa ihop stugan, men iom att jag kan jobba hemma en del, ska det säkert gå bra detta med.




2 kommentarer:

  1. håller alla tummar för Pa. och att du får ihop veckan <3
    kram AnnaSC

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra på sjukhuset och med din vecka.
    Kram Titti

    SvaraRadera