L

onsdag 25 november 2015

Metropolens SON är här!

Nej, ingen fake. Turning Torso hade några timmar ett stort Z som därefter följdes av MFF- loggan.


MFF- kom igen nu! Stadens son hyllar vi efter matchen...


Spänningen är olidlig och jag är på Ön och ser matchen. Dessvärre alltså inte på plats och inte heller på Stortorget där Zlatan själv bekostat en enorm storbildsskärm där matchen visas. Ångrar lite nu att jag inte står där, men det är just det som är problemet för mig. Stå rätt upp och ned i ett par timmar, medför alltid problem m ryggen, så TV- soffan får duga!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, såhär i efterhand var det väl kanske inte det, men de gav aldrig upp i alla fall. Kram

      Radera
  2. Helt underbar bild. :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är fin. Kan dock tyvärr inte ta åt mig äran av den. Ösregnade när jag skulle dit och fota, så brydde mig inte om det. Kram

      Radera